Autoři

Martina „Sparkle“ Magdová
Žije v Praze. S RPG začínala koncem 90. let na klasickém Dračím doupěti. Už tehdy deptala pány jeskyně požadavky na speciální postavy, které nebyly pravidly příliš podporovány. Proto jakmile objevila „dovednostní“ pravidla jako GURPS nebo Fate, kde se dá namíchat postava jakkoli, už nebylo cesty zpět. V žánru středověké fantasy hraje dodnes, i když pravdou je, že pokud v kampani nejsou dost komplikované vztahy, zvraty a intriky, tak frflá, a má zlozvyk posouvat příběh směrem k telenovele.
V roce 2006 se vydala předvádět RPG formou nočního hraní na akci CVVZ, což se jí zalíbilo natolik, že od té doby odvedla těžko říct kolik – ale určitě přes padesát – otevřených hraní RPG na rozličných akcích, jako jsou cony nebo RPG Days v Tomových hrách. V roce 2014 se zasloužila o vydání knižní české verze Fate RPG, protože dovednostní pravidla se musejí podporovat a šířit, že 🙂
Kromě testování a tvorby Neviditelné knihy, kterou má ozkoušenou s pravidly Dragon Age RPG, Dračí doupě II, Savage Worlds a Fate 4e, hraje i jiné věci, má ráda například světy World of Darkness a Mutant Chronicles. Když při rodině a práci urve ještě trochu volného času, tak čte detektivky, chodí na pivo, hraje sběratelské karetní hry a paří na počítači.

Vojtěch Přibyl
Žije v Berouně a má rád jak fantasy, tak sci-fi jako formu odpočinkového úniku. Daleko raději si o nových místech a příbězích čte, než je sám vytváří. Při hře pak působí spíš jako rušivý element a to i v případě, že ji sám vede na RPG Day nebo jinde. Rád zkouší nové systémy a prozkoumává herní světy, zvlášť pokud obsahují nějaké neobvyklé prvky.
Do projektu přispíval spíš detaily a připomínkami. Ezil vás chraň vidět to na vlastní oči.

Julius „Kin“ Karajos
Žije v Plzni. RPG jsou jeho největším a nejdéle běžícím koníčkem, který se ho drží. Nic jiného ho nikdy tolik nepohltilo a neposkytlo nespočet hodin různorodé zábavy a nových kamarádů. Popravdě, co si budeme povídat, tento koníček mu přinesl nejen jedny z nejlepších vzpomínek na zážitky, které se vlastě nikdy nestaly, ale našel si při nich i skupinu svých nejlepších přátel.
Má v oblibě krátká dobrodružství, medailonky postav, náhodné tabulky a inspirativní mapy, které nakopnou fantazii. Nemá rád složitá pravidla a dlouhé kampaňové knihy, protože je líný to vše číst. Radši si z toho vyzobe to, co ho zaujme, a horkou jehlou z toho sešije hru, která vyhovuje jemu i jeho hráčům. Jinak je vaším klasickým geekem od vedle. MtG, fanatasy + sci-fi, PC hry, comixy, filmy atd.

Jan „Selhan“ Filip
Žije v Praze. Na DrD 1.6 se s kamarády složil ve čtvrté třídě, ovšem pravidla si samozřejmě začal okamžitě upravovat. I když pokusy nasimulovat věrně historický šerm s užitím percentilových hodů již vzdal, záliba v rozebírání pravidel a pohrávání si s tím, jak fungují, mu zůstala, a přes to, že se nakonec našel spíš v jednoduchých narativních hrách, neopomene příležitost vyzkoušet si zajímavý nový systém. Poslední dobou ho například docela nadchly možnosti PbtA.
K projektu se přidal později a pro něj samého poněkud nečekaně, jelikož jej vždy bavilo vymýšlet si světy vlastní a předpřipravené settingy tak šly poněkud mimo něj – ovšem nápad udělat knížku, která se bude snažit gamemastery při tvorbě jejich her ne nahradit, ale podpořit, se mu ohromně zalíbil.
Krom RPGček taky hraje na hudební nástroje, čte, cestuje, kouká na na nikové filmy a sbírá obskurní znalosti.